Страницы

понедельник, 24 декабря 2012 г.

טיפול בטחורים ללא ניתוח



פשוט

המושב הייחודי שלנו פשוט וקל לשימוש. היא מיועד להקלה במצבים של כאבים ואי נוכחות כל פעם כשהטחורים יוצאים החוצה מהחלחולת. הדבר שכיח במיוחד אחרי פעילות המעיים או במאמץ גופני. המבנה הייחודי של המושב מאפשר להשתמש במשקל הגוף ובכוח המשיכה כדי להחזיר את הטחורים בעדינות למצבם הטבעי בתוך הגוף. אין יותר משחות מלכלכות, חבישות כואבות או מכשירים מסובכים. עם המושב HemAway תוכלו לחסוך אלפי שקלים על הביקורים המביכים אצל הרופאים ועל המוצרים שלא עוזרים. ניתן להזמין את המושב בדיסקרטיות מוחלטת באמצעות הטלפון או באתר האינטרנט.

ללא כאבים

HemAway הוא מכשיר שמקל על הכאבים המלווים את צניחת הטחורים, תוך דקות ספורות. HemAway הוא מושב בעל פטנט שמאושר על ידי FDA לטיפול לא פולשני והקלה על הכאבים והלחץ של הטחורים. אין יותר חבישות מציקות, ביקורים מביכים אצל הרופאים, או נגיעות לא נעימות בטחורים. המושב מאפשר למנוע ניתוחים קשים אשר עלולים לגרום למגבלות קבועות ו/או תופעות ליווי. עם המושב HemAway תרגישו חופש ללא כאבים בפרטיות של ביתכם או בכל נסיעה.


הקלה

לקוחות שלנו שמשתמשים במושב HemAway מקבלים את איכות חייהם בחזרה באופן מיידי. בניגוד למוצרים אחרים לטיפול בטחורים שרק מסתירים או מסווים את הכאב, המושב HemAway מתקן את מצב ומכניס בעדינות את הטחורים אל תוף החלחולת, דבר שגורם להקלה מיידית בכאבים ובנפיחות. HemAway הוא התשובה הנכונה לסבל.

טיפול בטחורים Copyright © 2012, Nava Line, HemAway

Комментариев нет:

Отправить комментарий